O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

środa, 2 marca 2016

Przetestuj produkty Canpol babies


W marcu do wygrania jest 20 zestawów ze sterylizatorem (10 dla najwyżej ocenionych mam i 10 dla najbardziej aktywnych).
Zestaw:sterylizator elektryczny + 2x butelka Haberman

Co należy zrobić?

1 Załóż konto na serwisie link
Rejestracja trwa kilka chwil, a dzięki niej możesz dodawać i oceniać porady. Im większa aktywność na portalu, tym większe szanse na zdobycie produktów.
2 Dodaj poradę w formie artykułu lub komentuj
Po zarejestrowaniu się i zalogowaniu możesz dodać poradę w formie artykułu (własnego autorstwa) lub skomentować porady. Wpisujesz treść porady w prosty panel (Dodaj poradę) a następnie zamieszczasz ją klikając na przycisk „dodaj poradę”. Nie zapomnij zatytułować porady oraz podać kategorii, do której pasuje.  Z pośród nadesłanych porad, Mamy Canpolu wybierają według nich najlepsze i publikują je na naszej stronie. Jeśli Twoja porada będzie wysoko oceniona przez inne mamy otrzymasz produkty. Możesz też komentować i oceniać porady innych mam i w ten sposób zdobyć nagrodę.
3 Ranking
Na naszym portalu prowadzimy dwa rankingi – porad oraz aktywności. Pierwszy dotyczy Mam, których porady zostały najwyżej ocenione, a drugi – które zamieściły najwięcej komentarzy, porad i ocen.
4 Wysyłamy produkty
Jesteś wśród najlepiej ocenionych lub najaktywniejszych Mam? Produkt już wkrótce powędruje do Ciebie pocztą. W każdym miesiącu dajemy do przetestowania inne produkty. Jeśli masz ochotę, dzielisz się opinią o produkcie z innymi mamami, a w nagrodę dostajesz od nas niespodziankę. Opinie oraz sylwetki naszych „testerek” publikujemy w dziale Wyniki testów.

Szczegóły tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz