O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

piątek, 23 września 2016

Przetestuj Zott Primo

jogobella
Nowość Zott Primo - Odkryj pierwszy jogurt naturalny z dodatkami
Czy rozsmakowujesz się w jogurcie naturalnym i doceniasz jego wartości odżywcze? Lubisz smak soczystych owoców, a może przyjemność, którą zapewnia chrupiące musli?

Innowacyjne połączeni kremowego, delikatnego jogurtu naturalnego bez dodatku cukru i pysznych dodatków. Soczyste owoce i chrupiące musli są zamknięte w osobnym kubeczku, więc to Ty decydujesz jak bardzo owocowy lub chrupiący ma być Twój jogurt!

Każda z 5 000 osób wybranych do udziału w projekcie otrzyma zwrot kosztów za zakup 32 Jogurtów Naturalnych z dodatkami Zott Natur do maksymalnej kwoty 55 zł - do wypróbowania przez siebie oraz podzielenia się ze znajomymi.
Link tutaj :)

3 komentarze:

  1. Znalazłam się w gronie szczęśliwych testerów tego jogurtu. Duży plus za brak dodatku cukru do jogurtu naturalnego, a dodatki przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również testuję jogurty Zott natur, zdanie mam pół na pół na temat smaku, niektóre smaki są fajnie połączone inne mało wyraziste wręcz mdłe. Moi rozmówcy chwalą przede wszystkim jogurty z musem, z dodatkiem musli w większości opinii trochę mniej im posmakowały, może dlatego że jesteśmy przyzwyczajeni do faktu że jogurty są słodkie a te nie są? trudno odpowiedzieć czy chodzi tak naprawdę o smak czy o przyzwyczajenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam przyjemność testować jogurty naturalne z dodatkami marki Zott Primo. Razem z rodziną i przyjaciółmi uważamy, że jest to wspaniała przekąska zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Moim testującym najbardziej przypadły do gusty desery z musli. Nie były one za słodkie dzięki czemu zyskały sobie sympatię :) Poza tym jest to pewna nowość na rynku: jogurt naturalny z dodatkami musli, nie było wcześniej czegoś takiego dzięki czemu marka Zott mogła zabłysnąć na polskim rynku :) Polecam wypróbować jako przekąska do szkoły, na uczelnie, do pracy albo po prostu, gdy mamy ochotę na jakąś małą smaczną przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń