O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

poniedziałek, 3 października 2016

Testowanie płynów do płukania tkanin


Bądźcie gotowi – to już w poniedziałek, 3 października rozpoczynamy kwalifikacje do nowego Testu! Tym razem przygotowaliśmy dla Was coś pachnącego… Oto cztery płyny do płukania tkanin, które będziecie mieli szansę testować:
Eden Orazul Caps
Eden Morning Blue
Eden Blue Danube
Eden Blue Chiffon
Testując je, pamiętajcie, że dobry płyn do płukania ma sprawić, że tkanina będzie bardzo miła w dotyku i pachnąca, będzie krócej schnąć, łatwiej poddawać się prasowaniu, a także nie będzie elektryzować. Płynu można użyć zarówno w pralce automatycznej, jak i przy praniu ręcznym, zawsze jednak trzeba postępować zgodnie z instrukcją. Nie należy przesadzić z ilością płynu ani dodać go zbyt mało, bo wtedy Test nie będzie miarodajny.
Jesteśmy ogromnie ciekawi wyników. Liczymy na Waszą wiedzę, doświadczenie i dobry gust, które niewątpliwie pomogą Wam podczas tego Testu. Powodzenia!
Pamiętaj – Twój głos ma znaczenie!
Link tutaj :)

1 komentarz:

  1. udało mi się wczoraj zgłosić :) już raz testowałam z Biedronką- karmelki.

    OdpowiedzUsuń