O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

wtorek, 22 listopada 2016

Kolejna stronka do zarabiania pieniędzy :)

Witajcie :)
Kilka dni temu znajomy polecił mi stronkę, której jeszcze nie znałam, a można na niej zarabiać pieniążki.
Zarabia się na niej w $. Konieczne jest posiadanie konta PayPal, na które będziemy otrzymywać wynagrodzenie.
$ otrzymujemy za wypełnianie ankiet, klikanie reklam, wykonywanie zadań itd.
Mi osobiście w ciągu 3 dni udało się zarobić 4,5 $ przy bardzo mało aktywnym siedzeniu na stronie.
Najwięcej dostaje się za wypełnianie ankiet.
W razie pytań służę pomocą.
Poniżej link do rejestracji. Polecam tą stronę każdemu, kto chce sobie trochę dorobić nie wychodząc z domu i tylko siedząc przed komputerem :)
Link tutaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz