O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

środa, 4 stycznia 2017

Zamów swoją darmową książeczkę z ćwiczeniami i płytę DVD


CoreMum jest programem zaprojektowanym dla kobiet w ciąży i tych, które niedawno urodziły dziecko. Ma on na celu pomóc im w odzyskaniu kontroli nad własnym ciałem przez ćwiczenie mięśni dna miednicy!

Chcielibyśmy zaprosić Cię do przyłączenia się do programu CoreMum w celu otrzymania darmowej książeczki z ćwiczeniami dla kobiet w ciąży i młodych mam oraz płyty DVD z techniką Pelvicore.

Co należy zrobić:

Odpowiedzieć na kilka pytań, wypełnić formularz, podać dane do wysyłki.

Materiały powinny zostać dostarczone w ciągu 8 tygodni.

Link tutaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz