O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

piątek, 22 kwietnia 2016

Konkurs - Mama i ja

Mama i ja - zawsze razem!
MAMA I JA - ZAWSZE RAZEM!
Zakończenie konkursu 30-04-2016
Zasady
mamaklub.pl oraz producent wody "Mama i ja" zapraszają do konkursu!

Urzekający uśmiech Dziecka, pierwszy wiosenny spacer, wspólne szaleństwa w niedzielny poranek... Od pierwszych chwil istnieje niezwykła więź pomiędzy Tobą a Twoim maluszkiem. Pokaż ją, ujętą w niecodziennych fotografiach.

Aby wziąć udział w konkursie:

- kliknij "Weź udział"
- odpowiedz na pytanie konkursowe
- prześlij zdjęcie zgodne z tematyką konkursu "Mama i ja - zawsze razem"
Uwaga! zdjęcie nie może mieć więcej niż 1 MB.

Spośród wszystkich uczestników konkursu wyłonimy 15 laureatów.

Weź udział w konkursie i włącz się do zabawy!

Start: 12.04.2016

Zgłoszenia przyjmujemy do: 30.04.2016

Ogłoszenie wyników: 10.05.2016


Nagrody
15 x zestaw: płyta z niezwykłymi kołysankami, zakładka i książeczka z imionami.

Link tutaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz