O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

wtorek, 5 kwietnia 2016

Testowanie z EverydayMe Szampon i Odżywka Aussie

Aussie 3 Minute Miracle Moist
Projekt Grona Ambasadorów: Aussie 3 Minute Miracle Moist
Wypełnij formularz zgłoszeniowy do projektu już teraz, by mieć możliwość dołączenia
do grona 2 000 Ambasadorek. W zestawie projektu znajdziesz:
Do własnego użytku...
Intensywną Odżywkę Aussie 3 Minute Miracle Moisture 250 ml
Szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
Przewodnik projektu
Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym…
5 odżywek Aussie Miracle Moist 75 ml
5 szamponów Aussie Miracle Moist 75 ml
15 ulotek Aussie

Link tutaj :)

1 komentarz:

  1. udało mi się zakwalifikować do kampanii #Aussie z firmą #Everydayme , bardzo dziękuję , paczuszka już jest od wczoraj u mnie :) czas na testy

    OdpowiedzUsuń