O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

środa, 22 czerwca 2016

Monte Balance projekt TRND

Monte Balance projekt TRND


Monte Balance to zbalansowany i pożywny sposób na smaczną przekąskę. Jest połączeniem najlepszych składników Monte i niezbędnych elementów zbalansowanej diety.  Nie zawiera polepszaczy, barwników, glutenu ani żelatyny. W Monte Balance znajduje się prawie 30% mniej kalorii niż w klasycznym Monte, 50% mniej tłuszczu oraz mniejszą zawartość cukru, ale za to jest w nim 36% więcej białka w porównaniu do klasycznego Monte. Receptura Monte Balance została oparta na najnowszych badaniach na temat zalecanej dziennej dawki spożycia poszczególnych składników przy standardowym poziomie aktywności fi zycznej. Jest zgodna z EU Pledge - porozumieniem producentów żywności w Unii Europejskiej, wyznaczającym standardy dla składu i promocji produktów spożywczych skierowanych do dzieci poniżej 12 roku życia.

Niestety Monte Balance nie jest dostępne we wszystkich sklepach. Ja swój zestaw startowy zakupiłam w Mili.

Co do smaku Monte Balance to uważam, że są mniej smaczne niż klasyczne Monte czy Monte z dodatkami, ale to pewnie wina mniejszej zawartości cukru i tłuszczu. Monte Balance ma także bardziej gęstą konsystencję.
Podsumowując skład Monte Balance wygląda dużo korzystniej niż w klasycznym Monte, więc jest to doskonała przekąska dla osób dbających o zdrowie i prowadzących aktywny styl życia. 

Dziękuję Trnd za możliwość przetestowania Monte Balance :)
#MonteBalance #trnd

4 komentarze:

  1. Osobiście również wolę tradycyjne Monte, ale obniżona kaloryczność i skład Monte Balance jak najbardziej do mnie przemawiają. Z pewnością właśnie Monte Balance kupię mojej córce, jeśli poprosi o tego typu deser. Szkoda tylko, że tak ciężko kupić to nowe Monte :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas tradycja również wygrała, ale to zależy kto co lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbowaliśmy nowego deseru Monte Balance i jest jak najbardziej godne polecenia zarówno dla dzieci i dorosłych, dla sąsiadów, kolegów, przyjaciół, niech wiedzą że pojawił się deser który każdy powinien spróbować. Monte Balance to najlepszy deser wśród deserów. Bardzo mi odpowiada jego warstwy - mleczna i czekoladowo-orzechowa, zmieszane ze sobą lub jedzone osobno mają ciekawy łagodny smak. Deser jest idealny jako drugie śniadanie lub przekąska w ciągu dnia, zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Polecam zwłaszcza tym którzy dbają o dietę. O Monte Balance warto opowiedzieć tym znajomym, którzy poszukują alternatyw dla klasycznych przekąsek. Monte jest niewątpliwie zbilansowaną i smakowitą przekąską.#montebalanced #trnd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej rodzince Monte bardzo smakowało :)

    OdpowiedzUsuń