O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

wtorek, 7 czerwca 2016

Opinia o emolientach allerco.

Dzięki uprzejmości Streetcom mieliśmy możliwość razem z synkiem przetestować produkty allerco.
W paczce Ambasadorskiej znalazły się:
- krem ochronny przeciw odparzeniom
- emulsja do kąpieli
- 12 próbek i ulotek

Emolienty allerco można stosować już od 1. dnia życia. Są przeznaczone w szczególności dla skóry: - - dzieci i niemowląt,  
- atopowej, 
- skłonnej do podrażnień i alergii, 
- przesuszonej, o obniżonym poziomie nawilżenia, z objawami szorstkości naskórka i skłonnością do jego złuszczania,
- wrażliwej, reagującej podrażnieniami na wszelkiego rodzaju środki myjące, standardowe kosmetyki, pielęgnacyjne czy niekorzystne warunki otoczenia.

Taka skóra wymaga szczególnej uwagi. 
Zapewne wszystkie mamy wiedzą jak wrażliwa i delikatna jest skóra niemowlaka i jak ważne jest jej właściwe pielęgnowanie. Ja również o tym się przekonałam. 

Po przestestowaniu produktów allerco stwierdzam, że są idealne dla skóry mojego dziecka. Odpowiednio ją nawilżają oraz chronią przet utratą wilgoci. Łagodzą podrażnienia oraz zmiany naskórne. Wcześniej do odparzeń stosowaliśmy Sudokrem, ale allerco równie dobrze sobie z nimi radzi.  Stosowanie emolientów allerco także wygładza skórę i powoduje, że jest ona miękka.

Podsumowując, razem z syniem polecamy wszystkim produkty allerco :)

2 komentarze:

  1. Witam
    Ja również mam okazję testować produkty allerco dzięki Streetcom. Jestem bardzo zadowolona z działania emolientów do kąpieli oraz kremu przeciwko odparzeniom. Moja córcia doskonale je toleruje. I również świetnie sprawdza się wśród moich testujących znajomych.
    #Allerco #DbaODelikatnaSkore #Od1dniaZycia #AllercoEmolienty

    OdpowiedzUsuń
  2. My również stosujemy emolienty firmy Allerco. Są po prostu świetne. Emulsja do kąpieli super nawilża skórę a krem na odparzenia usuwa zaczerwienioną skórę. polecam w 100%

    OdpowiedzUsuń