O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

czwartek, 1 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy Dada

nagroda
Święta Bożego
Narodzenia
to czas wyjątkowy i magiczny, czas dzielenia się radością i obdarowywania najbliższych upominkami.

Daj się porwać świątecznej atmosferze, odkrywając wraz z nami zawartość kolejnych okienek Kalendarza Świątecznego. Codziennie czeka na Ciebie nowa, wspaniała niespodzianka.
Sprawdź, co dzisiaj możesz wygrać!

Kliknij w aktywne okienko i sprawdź jaki upominek kryje się pod danym polem. Napisz w kilku słowach dlaczego chciałbyś wygrać akurat tę nagrodę dla swojego malucha.
Komisja każdego dnia nagrodzi pięć najbardziej kreatywnych prac.

Kalendarz Świąteczny

Odliczaj dni do Pierwszej Gwiazdki z pieluszkami Dada
i wygrywaj nagrody dla swoich pociech :)

Czas trwania konkursu: 01.12 – 24.12

Link tutaj :)

2 komentarze:

  1. Bierzemy udział od drugiego dnia:) Trzymamy kciuki! Może uda się coś wygrać:)

    Z miłą chęcią obserwuję bloga i będzie moi bardzo miło, gdy zawitasz do nas sylwiaidzieci.pl, a jeszcze milej gdy zaobserwujesz bloga i zostawisz po sobie ślad:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuję od 1 dnia, na razie nic. Chyba nie podobają im się moje odpowiedzi ;)
      Blog bardzo fajny idealny dla rodziców, można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy :)
      Polubiłam i zaobserwowałam, powodzenia.

      Usuń