O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

wtorek, 20 grudnia 2016

Zdobycze grudzień

1. Kostka do gry z Kinder Niespodzianka Podwodna Fabryka Zabawek


2. Próbki perełek zapachowych Lenor z Everyday Me


3. Koszulka za punkty z Beer Lovers


4. Próbki płynu do naczyń Fairy z EverydayMe


5. Latarka - za polubienie fp Marketu Ziko


6. Kampania TRND - Danonki w saszetkach dla dzieci


7. Darmowy magazyn Lego Klub


8. Próbki Mustella - prośba na fb


9. Wypłata ze strony MyPay


10. Wypłata ze strony Clixsense - w przeliczeniu na PLN to ponad 90 zł więc dość pokaźna sumka, którą udało mi się zebrać w niecały miesiąc 


11. Wypłata ze strony Kubigo


12. Próbki Perfum o Glamour - akcja na fb


13. Bidon, ręcznik i opaska na nadgarstek  - wygrana w konkursie Zelmer na fb


14. Calcium od GAL


15. Wygrany 4-pak piwa Tyskie w loterii


16. Naklejki - wygrana w konkursie na fp Świat Naklejki


17. Od Develey - za wypełnienie ankiety (chrzan, musztarda Bawarska i Ketchup Premium)


18. Próbki od Bleuet


19. Plakaty za rejestrację w serwisie tu Rodzinka


20. Kalendarz z Biedronki za zebrane punkty.


Jakby ktoś był chętny do zarabiania na stronkach, z których umieściłam dowody wypłat i nie wie jak zacząć i co tam trzeba robić to zapraszam na pw, pomogę :)
Ciekawa też jestem co Wam udało się zdobyć w tym świątecznym grudniowym miesiącu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz