O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

wtorek, 16 lutego 2016

Ariel i Lenor - testowanie

Kapsułki do prania Ariel 3 w 1 tworzą duet idealny z płynem do płukania Lenor.
Ariel i Lenor - odkryj nową jakość prania
z wyjątkowym połączeniem środka piorącego i płynu do płukania tkanin!

Zostań Ambasadorem w projekcie, w którym doskonałe efekty prania osiągniesz poprzez połączoną siłę dwóch detergentów!

Z duetem kapsułek piorących Ariel 3 w 1 i i superskoncentrowanym płynem do płukania Lenor pranie stanie się czystą przyjemnością! Ariel zadba o doskonałą czystość ubrań, a Lenor sprawi, że pozostaną świeże, miękkie i pachnące. Przygotuj się na zmysłowy, orientalny koktajl zapachów: wanilii, piżma, brzoskwinii, gardenii
i róży.

Przekonaj się sam/-a jakich efektów możesz oczekiwać od dwóch wiodących marek detergentów w duecie doskonałym!

Dwa etapy projektu trnd:

1.Zgłoszenie do projektu

Jeżeli jesteś zainteresowany/-a przekonaniem się o czystości
i długotrwałej świeżości Twoich ubrań za sprawą duetu Ariel i Lenor, wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij go do nas. Więcej informacji na temat zgłoszenia znajdziesz tutaj.

2.Realizacja projektu

Biorąc udział w projekcie, otrzymasz zestaw projektu, z produktami Ariel i Lenor.
Szczegóły na http://www.trnd.com/pl/projekty/ariel-lenor/informacje-o-projekcie

11 komentarzy:

  1. U mnie oba produkty spisują się na medal. Pięknie doprane ubrania zachwycają swoim zapachem. Nie mogę przestać wąchać ;) znałam wcześniej inne produkty i wiedziałam, że będę zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani kapsułki Ariel i płyn Lenor u mnie spisały się idealnie.Całe życie używałam proszku,do białego do koloru te brudne pojemniczki od proszku wyprowadzały mnie z równowagi;-( Od momentu kiedy testuję kapsułki jestem bardzo szczęśliwa nie ma juz rozsypanego proszku,brudnych pojemniczków ,dla mnie kapsułki Ariela są bardzo wygodne a przede wszystkim ubrania są czyste pachnące no i mogę używać kapsułek jak i do białego tak i do kolorów a to bardzo wygodne. Płyn Lenor swoim nowym zapachem zniewala,zakochałam się w tym cudownym zapachu.Polecam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zdarzało się wam że po skończeniu prania rzeczy byli dalej brudne? Mi, niestety, nie jednorazowo! Tak jak w domu mam dwójkę wspaniałych dzieci i męża, które potrafią zafundować "nie źle" pranie! I kiedy po kolejnym praniu wyciągam z pralki poplamione ubrania, to ręce mi opadają i wszystko znów trafia do kosza na pranie! Piorę codziennie siedem dni w tygodniu, dla prania nie istnieje weekendów i wolnych dni!
    Tak było do momenty kiedy spróbowała Ariel 3 w 1 i płyn do płukania Lenor!Powiem że Ariel&Lenor prawdziwa niemiecka jakość i sekret perfekcyjnego prania!
    Ale zawsze jestem obiektywna i ocenie Ariel 3 w 1 i płyn do płukania Lenor jak i inne produkty pod względem jakości, ceny i składu!
    Jakość. Jakość kapsułek jest najwyższa, ubrania jest bardzo czyste,po prostu lśnią! Białe skarpety, po praniu Arielem 3 w 1, w końcu białe,a nie szare!Kapsułka wygląda na bardzo profesjonalną. Pranie oczywiście bez zapierania, odplamiaczy. Po wyjęciu z bębna …BINGO! Czyste i świeże!
    Jakościowo Lenor tez jest idealny do mojego prania, ten zapach,to "aromatoterapia' w domu za każdym praniem w dodatek zmiękczanie tkanin!
    Jakość i Ariel i Lenor to wielki plus!Połączenie Ariel&Lenor,to czego szukała tak długo!!!!
    Cena.Cena jest bardzo przystępna 19,99 za 15 sztuk ( cena w Tesco), tyle zapłacisz i za Vizir (dużo gorsza jakość prania).
    Cena ogromny plus, bo nie musisz kupować jeszcze odplamiacz!
    Skład. Kapsułki Ariel Power to pierwsze kapsułki piorące zawierające trzy oddzielne komory. Proces prania uaktywnia zawarte w kapsułkach technologie: Działanie zagęszczonego detergentu zostało dodatkowo wzmocnione wprowadzeniem "aktywnych składników wspomagających pranie". Wzbogacona mieszanka enzymów pozwala usuwać więcej rodzajów plam. Dzięki wielokomorowej budowie, kapsułka zawiera odpowiednie ilości poszczególnych składników, dzięki czemu tkaniny zachowują żywość kolorów.Wytrzymała powłoka kapsułki chroni zawarte w niej substancje, aż do momentu wejścia w kontakt z wodą, kiedy ulega całkowitemu rozpuszczeniu.
    Niestety więcej o detergentach które zawierają kapsułki nic nie znalazła!
    Składniki Lenora to 5-15% kationowe środki powierzchniowo czynne, Benzisothiazolinone, kompozycja zapachowa.Nie zawiera żadnych niebezpiecznych dla skóry składników!
    Pozwolę sobie za skład, połączenia Ariel&Lenor,dać plus!
    Ariel&Lenor prezentuje przełom w praniu Dzięki opatentowanej, wielokomorowej konstrukcji i specjalnej formule, łączącej moc i wydajność . Ariel&Lenor stanowi nowe, doskonałe i łatwe, podejście do prania odzieży całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ariel&Lenor to duet idealny. Wcześniej często zdarzało mi się, że wyciągałam wyprane rzeczy z pralki i byłam rozczarowana. Przy Arielu i Lenorze jest wręcz przeciwnie. Wszystko jest doprane i pachnące, cała rodzina jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ariel 3 w 1 Pods i płyn Lenor Gold Orchid u nas w domu spisały się fenomenalnie. Najczęściej używaliśmy w domu proszku bądź płynu ale odkąd wypróbowaliśmy Ariel 3 w 1 i Lenora to już proszek nie będzie detergentem który będzie używany. Teraz to ten nowy duet, będzie gościł zawsze w Naszym domu :-) Wszystkim polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pierwszy test, i od razu z grubej rury! Produkty są naprawdę świetnie - jest to opinia całej rodziny i wszystkich, którzy dostali próbki. Wszyscy zakochaliśmy się w tym duecie :)Wszystko idealnie wyprane i cudownie pachnące, bez dużego wysiłku. Często, używając proszku do prania musiałam prać dwa razy, bądź sypać naprawdę sporo. Zdarzało się też, że - mimo iż pozornie ładnie się rozpuścił, to w rzeczywistości tak nie było. Skutkowało to dodatkowym praniem i stratą pieniędzy. Tu nie ma takiego problemu, kapsułka zawsze się rozpuszcza i nie ma żadnych jej pozostałości. Jeśli chodzi o płyn do płukania, niejednokrotnie zdarzało się, że w butelce zapach był bardzo intensywny i wyrazisty, jednak na ubraniach praktycznie nie dało się wyczuć zapachu. Tu naprawdę miło się zaskoczyłam, po wypraniu w Lenorze ubrania pięknie i intensywnie pachną! Takich środków szukałam :)Mój pierwszy test, i od razu z grubej rury! Produkty są naprawdę świetnie - jest to opinia całej rodziny i wszystkich, którzy dostali próbki. Wszyscy zakochaliśmy się w tym duecie :)Wszystko idealnie wyprane i cudownie pachnące, bez dużego wysiłku. Często, używając proszku do prania musiałam prać dwa razy, bądź sypać naprawdę sporo. Zdarzało się też, że - mimo iż pozornie ładnie się rozpuścił, to w rzeczywistości tak nie było. Skutkowało to dodatkowym praniem i stratą pieniędzy. Tu nie ma takiego problemu, kapsułka zawsze się rozpuszcza i nie ma żadnych jej pozostałości. Jeśli chodzi o płyn do płukania, niejednokrotnie zdarzało się, że w butelce zapach był bardzo intensywny i wyrazisty, jednak na ubraniach praktycznie nie dało się wyczuć zapachu. Tu naprawdę miło się zaskoczyłam, po wypraniu w Lenorze ubrania pięknie i intensywnie pachną! Takich środków szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu moje najlpesze testy - uwielbiam te kapsułki jak i płyn do płukania. Kapsułki idealnie dopierają, likwidują plamy, pięknie pachną, ubrania są mięciutkie, nie elektryzują się a zapach roznosi się po całym mieszkaniu. Super się sprawdzają i zostają już w moim domu na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam zaszczyt testować,bardzo fajna kampania i wspaniałe efekty prania. Połączenie idealne już na zawsze pozostanie w mojej łazience.
    Każdy po otrzymaniu i przetestowaniu kapsułek Ariel i Lenor pyta mnie czy nie mam ich więcej.No cóż a sama bym chciała więcej...

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście uważam, że jest to rewelacyjny duet do wypróbowania :) Zapach, skuteczność, wydajność :) A to wszystko w niewygórowanej cenie :) Oby więcej takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja dzięki Trnd miałam okazję poznać ten duet :) Ariel i Lenor, to zdecydowanie strzał w dziesiątkę :) "żelki", które zadziwiają swoją mocą w tak małej formie i płyn, który powala zapachem :) Coś wspaniałego :) Polecam wszystko bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń