O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

piątek, 26 lutego 2016

Projekt trnd: Monte z dodatkami - recenzja

Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte:

  • Monte Cherry,
  • Monte Cookies,
  • Monte Crunchy,
  • Monte Choco Balls,
  • Monte Cappucino Balls,
  • Monte Cacao Cookies,
  • Monte Choco Flakes,
  • Monte Waffle Sticks.
Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)

Zakupy zrobiłam w czwartek 18 lutego, zakupiłam wtedy 17 sztuk :

Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu. Wśród moich zakupionych Monte brakowało jednego smaku, więc następnego dnia dokupiłam jeszcze kilkanaście sztuk:
Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

Następne było Monte Cherry

Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

Monte Choco Flakes 



Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

 Monte Waffl e Sticks

Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

Monte Choco Balls

To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

Monte Cookies



Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

Monte Cacao Cookies

Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

Monte Cappuccino Balls

Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
Polecam wszystkim Monte.
#Momentzmonte

18 komentarzy:

  1. Też testuję i powiem szczerze, że ciężko się oprzeć takim pysznościom. Dzieci wcinają aż im się uszy trzęsą a mąż ma swój ukochany smak- z wiśniami. Ja natomiast nie jestem wybredna i mi smakują wszystkie rodzaje. Szczerze polecam!
    beatawoz

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że tak pyszna kampania zdarza mi się drugi raz w życiu (wcześniej testowałam Monte mleczne kanapki).

    Monte w postaci deseru z dodatkami ma aż 8 wariantów - każdy znajdzie coś dla siebie. Ja pokochałam te z ciasteczkami maślanymi, mąż natomiast z wiśniami a rodzice - kuleczki cappuccino. Jest tyle smaków, że każdy znalazł coś dla siebie. Znajomi też są zachwyceni tym przepysznym, ale i zdrowym, pełnym mleka deserkiem.


    Myślicie, że to deser dla dzieciaków? Otóż, nie!
    Monte posmakuje każdemu, przekonacie się, kiedy tylko go skosztujecie.
    Polecam z całego serca! Kupujcie i próbujcie, póki jeszcze nie zostały wyczyszczone półki w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie smak cherry jest świetny, trochę "zabija" słodkość jogurty, więc smak jest bardzo ciekawy. Ale oczywiście pochrupać ciasteczka też lubię :)
    Mąż się śmieje, że dobrze, że jestem w ciąży bo inaczej przez tą kampanię byłabym grubsza niż dłuższa, ponieważ pochłaniam bez opamiętania jogurt za jogurtem :)
    Jedynym minusem jest dostępność w pobliskich sklepach (mieszkam na wsi) - ciężko je dostać, a żeby zdobyć wszystkie smaki to trzeba stanąć na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mamy okazję do testowania deserków Monte( to już 2 nasza kampania z firmą TRND , poprzednie testy to karma Purina Pro Plan ). Desery cieszą się wielkim uznaniem i powodzeniem zarówno wśród dorosłych jak i dzieci , maluchy wolą słodsze smaki z czekoladowymi dodatkami , a dorośli desery z wiśniami czy z kulkami cappuccino ; trudno im się oprzeć .Gorąco polecamy :) #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza kampania z Trnd! Bardzo smakowite połączenie znanego kremowego deserku Monte z różnymi pysznymi wariantami (aż ośmioma!!). Na chwilę obecną osobiście spróbowałam Monte Waffle Sticks, Cherry , Cookies i Cappucino Balls - nr 1 są dla mnie te z dodatkiem wiśni. Mojej mamie też z wiśniami najbardziej przypadły do gustu. Wsród dzieci króluje Waffle Sticks, a w pracy stwierdzili że Monte we wszystkich wariantach jest tak pyszne, że muszę im więcej przynieść żeby mogli dokładniej zasmakować :) Zdecydowanie polecam wszystkim! :) I życzę sobie i innym kolejnych tak smacznych kampanii :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję spróbowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Również testuje Monte z dodatkami i jestem nimi mile zaskoczona. Dodatki doskonale łączą się ze smakiem Monte i są pyszne. Rodzina i znajomi także są nimi zachwyceni. Każdy znalazł swój ulubiony smak. Przeważa u nas Cherry i Cappuccino. Szczerze polecam i na pewno nie raz zagości w naszym domu Monte.#Momentzmonte.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem także testerem pełną parą :) Można nawet stwierdzić, że podwójnym testerem, ponieważ Maleństwo w moim brzuchu również się delektuje smakiem Monte. Wszystkie smaki są boskie, ale cherry bije wszystkie na łeb na szyje :)
    Tak więc na każdą zachciankę Monte najsmaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny deser w 8 wariantach smakowych , dzieciaki za nim wręcz przepadają niepowiedząc kochają , kłucą genialne się i=o samki bo wszystkie im tak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja pierwsza kampania, mam nadzieję że się odnajdę. Tyle raportów wysłałam a nie mam zanej odpowiedz.

    Uwielbiamy monte z dodatkami. Zakupiłam kolejną turę i wcinamy kolejne smaki. Sam monte jak to monte pyszny a dodatki rewelacyjne, bardzo konkurencyjne, konkurencyjna jest też ich pojemność, całe opakowanie a nie jak w innych firmach tylko połowa, to się chwali :)

    Tylko czy kaloryczność w każdym jest taka sama ????

    Polecam wszystkim te pyszne deserki, są zarówno dla dzieci jak i dorosłych :D

    Karolajna0593

    OdpowiedzUsuń
  12. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi także udało się dostać do kampanii #momentzmonte! #trnd :) i bardzo cieszę się, że mogłam testować wraz z rodziną i bliskimi takie słodkie pyszności bo dzieci zadowolone i teraz ciężko przechodzić w sklepie obok półki i nie kupić :) Dzieciaki nie wybrały ulubionego smaku - wszystkie im smakują. Mi z mężem chyba Cherry :) Każdemu polecam od czasu do czasu osłodzić sobie zwykły dzień w taki prosty sposób :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przejrzymy się dokładniej Monte z dodatkami, który podbija serca Polaków!!!Smak. Monte z dodatkami występuje w 8 fajnych wariantach smakowych. Każdy może znaleźć smak który jemu odpowiada! Smakuje naprawdę super (moje osobiste zdanie i mojej rodziny). Smak zdecydowanie na plus !
    Skład. Skład przedstawia się następująco: mleko (49%), śmietanka, cukier, skrobia modyfikowana, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (0,8%)zmielone orzechy laskowe (0,5%), czekolada w proszku (0,5%), substancje zagęszczające: karagen, mączka chleba świętojańskiego, wapń, aromat.
    Z składem Monte z dodatkami jest o wiele gorzej jak z smakiem! Tak jak karagen jest bardzo kontrowersyjnym dodatkiem mimo że oficjalnie jest dopuszczony jako dodatek do żywności. W tym miejscu zaznaczę, że do żywności jest dodawany karagen natywny czyli nieszkodliwy,ale według zachodnich badaczy staje się szkodliwy po przejściu procesów przetwórczych a później trawiennych. Jest oskarżany o zapalenia jelit, owrzodzenia, guzy, a także nowotwory, do tego na 55g (jedno pudełeczko) 13% tłuszczu, raczej za dużo!
    Smaczny owszem, tylko mógłby być z mniejszą ilością cukru i tłuszczu.Sama chętnie zajadam nawet i codziennie ale małemu dziecku bym go nie podawała tak często Niestety skład – minus!
    Cena. Cena mlecznych deserów Monte z dodatkami w sklepie to 2,49 PLN (Tesco i Carrefour). W Kauflandzie po 2,19 PLN / sztuka. Koszt Monte z dodatkami nie jest wysoki (kosztuje tyle samo jak i inne mleczne desery z dodatkami tego typu). Cena jak najbardziej na plus.
    Monte z dodatkami było przetestowane przez mnie pod względem smaku, właściwości zdrowotnych oraz ceny.I nie mogę z pewnościom polecić czy nie!!!Tak jak ogromnym minusem jest karagen w składzie ( ale jest dopuszczony jako dodatek do żywności w Polsce), ale smak to ”Niebo w Gębie”.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez jakiś czas próbowałam nie jeść słodyczy, ale uznałam że jednak jakąś przyjemność trzeba w życiu mieć. Tą przyjemność sprawia mi obecnie pałaszowanie deserków Monte. Ponieważ smaków Monte jest aż osiem, każdego dnia delektuję się innym. Lubię te chwile z Monte, gdy nikt mi nie przeszkadza, a ja mogę porozkoszować się nimi i przenieść się myślami do słodkiego, beztroskiego dzieciństwa. Polubiło go tez moje dziecko, choc uważam, że możnaby by dopracować opakowanie - mniejsze dzieci mają problem z jego otwieraniem, bywa że dodatki lądują na ziemi. Smakowo jednak - to po prostu niebo w gębie. Taki jest mój #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykła gama pysznych smaków...Polecam serdecznie. Każdy znajdzie swoją wersję smakową. Wspaniała mleczna przekąska, zarówno dla dzieciaków jak i dorosłych.Idealna do zabrania ze sobą do pracy, w podróży, na przyjęciu czy w zaciszu domowym:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykła gama pysznych smaków...Polecam serdecznie. Każdy znajdzie swoją wersję smakową. Wspaniała mleczna przekąska, zarówno dla dzieciaków jak i dorosłych.Idealna do zabrania ze sobą do pracy, w podróży, na przyjęciu czy w zaciszu domowym:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze miałam słabość do Monte, ale teraz gdy pojawiło się Monte z dodatkami to przyjemność wzrosła dwukrotnie. Deser Monte z dodatkami to idealna propozycja na drugie śniadanie. Dość małe (spokojnie mieści się w torebce, sprawdzałam) opakowanie (125g) które podzielone jest na dwie "przegrody" : w jednej znajduje się klasyczne Monte w drugim dodatek w ośmiu wariantach do wyboru. Niezwykłe połączenie mleka, słodkiej czekolady i orzechów laskowych idealnie ze sobą współgra. Moim faworytem okazały się Monte waffle sticks oraz cherry, a męża crunchy. Dzieci oszalały na punkcie choco balls i cacao cookies. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń