O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

wtorek, 9 lutego 2016

Darmowa odżywka i szampon od NIVEA


Testowanie darmowego kosmetyku polega na zgłoszeniu do udziału poprzez udzielenie odpowiedzi na jedno pytanie zamknięte: „Jaki masz typ włosów?” oraz jedno pytanie otwarte „Co jest dla Ciebie najważniejsze w pielęgnacji włosów?”. Odpowiedź na pytanie otwarte może składać się maksymalnie z 250 znaków ze spacjami.
Aby móc przetestować żel pod prysznic Nivea należy być członkiem klubu Moja Nivea. Członkostwo w klubie jest oczywiście za darmo i aby do niego dołączyć wystarczy wypełnić formularz rejestracji.
Pula darmowych zestawów z szamponem i odżywką Nivea Repair & Targeted Care to 100 sztuk. Zgłoszenia do testowania kosmetyków przyjmowane są do 14 lutego 2016 r.
http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/moja-nivea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz