O mnie

Moje zdjęcie
Jestem kobietą, żoną, matką, gospodynią/kurą domową. Lubię testować nowe produkty, brać udział w konkursach i wygrywać w nich ;)

poniedziałek, 1 lutego 2016

Test czekolad Wawel



Miałam przyjemność testować czekolady Wawel.
Najpierw otrzymałam paczkę składającą się z 12 czekolad:
- 3 Tiki Taki
- 3 Mleczne
- 3 Truskawkowe
- 3 Karmelowe
Zdjęcia tych czekolad niestety nie zrobiłam.
Oceniając smak każdej z nich można śmiało powiedzieć, że są jedyne w swoim rodzaju.
Zaczynając od mojej ulubionej - truskawkowa - jest pokryta mleczną czekoladą i ma przepyszne nadzienie o smaku truskawki. Po prostu czekolada rozpływa się w ustach ;) Niektórzy moi znajomi twierdzili, że jest strasznie słodka, ale ja akurat właśnie takie czekolady lubię więc dla mnie niebo w gębie ! :)
Tiki taki ma smak kokosowo-orzechowy, to dość ciekawe połączenie. Pokryta jest polewą deserową. Szczerze mówiąc z tych otrzymanych czekolad najmniej mi smakowała.
Karmelowa również jest w polewie deserowej, dzięki temu nie jest bardzo słodka bo jak wiadomo karmel jest dość słodkim nadzieniem.
Mleczna ma bardzo dobry wyrazisty smak, również bardzo dobra.

Za napisaną opinię o tych czekoladach zostałam nagrodzona kolejną paczką od Wawel tym razem było to 50 czekolad !
a wśród nich czekolady:
- Gorzkie
- Krówkowe
- Kasztanki
Za gorzką czekoladą nie przepadam, więc przy okazji świąt podzieliłam się z bliskimi ;) , a część zużyłam do wypieków, idealnie się nadaje np. do posypania ciast.
Krówkowa jest pokryta mleczną polewą, która też bardzo przypadła mi do gustu.
Kasztanki - zawierają kawałki wafelków w nadzieniu, dzięki czemu chrupie trochę w buzi ;) Czekolada również godna polecenia :)

Wszystkie czekolady Wawel są zapakowane w hermetyczne opakowania, można je łatwo otworzyć i jeżeli ktoś nie zamierza wciągnąć całej tabliczki czekolady na raz, można łatwo zamkąć rasztę i zostawić na później.

Jeżeli i Wy jesteście smakoszami czekolad to śmiało smakujcie czekolady Wawel :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz